Alla inlägg under februari 2009

Av Måns Djurgårdaren! - 25 februari 2009 18:18

Jaa....

Jag såg Lyon-Barca igår (ja hejade på Barca) det blev 1-1 som ni kanske vet, det var två snygga mål. Lyons Juninho gjorde en snygg dykande frispark och lurade Viktor Valdes i Barcas mål det var 1-0 målet som kom i den 7 minuten. Lyon spelade väldigt bra i dom första 30 minutrarna och det var dom som hade övertaget i första halvlek men i andra halvlek spelade Barca väldigt bra och hade stort övertag Messi tog sig in i straffområdet några gånger men då kom Lyons försvar på honom. Dom hade farliga lägen men till sist så la någon ett inlägg ( kommer inte riktigt ihåg vem ) som Burgest nickade fram mot stolpen där Henry kom flygande och satte ett snyggt slängnicksmål. En bra match tycker jag.

Juninho fast inte i den här matchen.

/Måns Djurgårdaren

Av Måns Djurgårdaren! - 24 februari 2009 18:36

Hej alla Djurgårdare och alla fotbollsälskare!


Jag kommer att skriva mest om Djurgården men ibland också om annan fotboll t.ex Champions leauge, Premier leauge, Serie A, La Liga, landslaget och mitt eget lag. Det kan också hända att jag ibland kanske skriver om något annat än fotboll.

Jag och pappa ska gå på Djurgårdens premiärmatch mot Örebro på Stockholms Stadion. Vi går ofta på DIF-ÖSK matcher eftersom pappa kommer ifrån Örebro och hejar på dem. Å jag älskar ju DJURGÅRDEN!

Just nu är jag på skidsemester och idag har jag åkt 17 km längdskidor.

Följ gärna min blogg och kommentera!

Ses senare.

/Måns Djurgårdaren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem gör mest mål för Djurgården när såsongen är slut?
 Jan Tauer (Jesus)
 Daniel Sjölund
 Mattias Jonson
 Sebastian Rajalakso
 Pa Dembo Touray....................not
 Johan Oremo
 Boyd Mwila
 Prince Ikpe Ekong
 Christer Youssef
 Andrej Komac
 Mikael Dahlberg
 Philip Hellquist
 Någon annan i Djurgården
 Ett nyförvärv som köps under säsongen
 Toni Kuivasto

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards